Thursday, September 12, 2013

همین یک دقیقه های بی ارزش



نمی خوام هم ازین تریپ های ان وردارم و همه چی رو مثبت ببینم. شاید این پست هم خیلی مثبت باشه، ولی همین که دارم به این فکر می کنم بیشتر خوشحالم می کنه.
دیروز داشتم به این بازی های موبایل فکر می کردم، که چه ساده از یه اصل به ظاهر درست و ساده استفاده می کنن و ما هم خیلی راحت قبولش می کنیم.
زمان بازی یک دقیقه هستش، و آدم همیشه به خودش میگه حالا یه دقیقه که چیزی نیست، یه دقیقه که مهم نیست، و همین یک دقیقه یک دقیقه، مدت زیادی از وقتمون به اون بازی می گذره.
آره، جمع همون یک دقیقه های بی ارزش در روز، یه عدد بزرگ می شه که می شه ازش خیلی بهتر استفاده کرد.

...
خیلی مثبت بود؛ نه؟ یه احساس ان بودن خاصی بهم دست می ده وقتی اینجوری فکر می کنم؛ انگار حالا دارم از تک تک لحظه هام استفاده مفید می کنم من! نمی کنم، ولی همین که تو ذهنم دارمش و بهش فکر می کنم، مجبورم می کنه یه جایی یه تغییر بزرگ تو خودم بدم و درستش کنم.

3 comments:

angie .. said...

خب اصولا اصل هرچیز بدون دستکاری می تونه مثبت باشه
ولی همین یک دقیقه ها به قول شما می تونه با هم که جمع بشه نتایج عالی داشته باشه ..

نرگس said...

از دو روز پیش
دقیق دو روز
از دو روز پیش همه ی زندگیم شده ساعت شنی
فقط دارم گذرشو ضجه میزنم
تو میتونی بفهمی چی میگم؟
بعید می بینم کسی بتونه بفمتم

هزار میخ said...

سلام
اگه تونسی همچین کاری کنی حتمن خبرشو بده